اگر دقت کنید جدیدا یه نکته خیلی مُد شده اونم‌ اینه:

سخت کار نکن،هوشمندانه کار کن 

من این نکته رو رد نمی کنم و تا ۷۰٪ هم تایید می کنم اما پذیرش و به کار گرفتن این موضوع با سطح توقع و قدرت اراده فرد رابطه یکسانی داره

یه موردی رو من خدمت تون بگم همین اول اگر می خواید به موفقیت برسید کلمه جون کندن رو جایگزین کار کردن کنید وگرنه امکان پذیر نیست پس نتیجه می گیریم افراد به ۲دسته تقسیم‌ می شن:

۱.افرادی که سخت جون می کنن --> در خوشبینانه ترین حالت جزو اقشار متوسط و بالای متوسط جامعه قرار می گیرن 

۲.افرادی که هوشمندانه جون می کنن --> این افراد معمولا جزو اقشاری هستن که دستشون به دهنشون می رسه و تو خوشبینانه ترین حالت می شن پولدار 

اما من تو زندگی خودم یه دسته سومی هم دارم که جایی ندیدم دربارش نوشته بشه و اشاره ای بهش بشه: 

۳.افرادی که هوشمندانه جون می کنن یا به عبارت مودبانه ترین افرادی که هوشمندانه سخت کار می کنن 

دوستان گرامی ثروت ها و موفقیت های افسانه ای اگر از راه خلاف به دست نیاد فقط از‌ مورد سومی که عرض کردم به دست میاد 

نمی دونم چرا یه جوی ایجاد شده که می خوان الغا کنن که هوشمندانه کار کردن یعنی کار کمتر و پول بیشتر 

اما این از بیخ و بن اشتباهه 

واقعیت اینه:

تو جامعه مدرن امروز با سخت کار کردن به جایی نمیشه رسید چون علاوه بر قدرت جسمی قدرت ذهنی هم لازمه

اما برای موفقیت های افسانه ای لازمه هوشمندانه سخت کار کنید...

پی نوشت: به خاطر لهن رکم عذر می خوام.اگر تجربه ای در این زمینه دارید کامنت‌کنید تا ازش استفاده بشه