تو پست اول وبلاگ گفتم بهتون که می خوام‌ بازاریابی‌ یه سری ادویه جات رو شروع کنم و قرارمون این بود که هر شب براتون از تجربیاتم بنویسم اما متاسفانه همین اول کار بدقولی کردم و دلیلش هم چیز خاصی نیست 

فراموش کردم! 

مشغله کاری و خستگی باعث شد فراموش کنم اما سعی‌ می کنم از این به بعد به قرار روزانه نویسیمون پایبند باشم و پرچم روزانه نویس ها رو بالا نگه دارم.

تو این ۲روزی که بازاریابی کردم‌ به این قانون ایمان آوردم:

هر ۱۰ تا مغازه یکی‌ ازت خرید می کنه 

اوایل کار زیاد به این قانون توجه نمی کردم اما دیدم نه کاملا درسته.

شاید بگید خب این بازدهی خیلی پایینی داره اما اصلا اینطور نیست.

شما اگر روزی یه دونه مشتری به مشتریات اضافه کنی بعد از ۳ماه میشه ۹۰تا و دیگه نمی تونی دست تنها کار کنی و باید بازاریاب برای خودت استخدام کنی تا بتونی توسعه مشتریات رو ادامه بدی وگرنه پیشرفت نمی تونی بکنی

یه نکته جالب دیگه هم هست 

سوپرمارکت ها خیلی دوست دارن نا امیدت کنن

اصلا نمی دونم چرا!

خیلی دوست دارن بگن بازاریابی این جنس تو این شهر جواب نمی ده و شکست می خوری

شاید چون کسب و کارشون کساده اینطوری می‌گن شایدم دلیل دیگه ای دارن و من تو همین ۲روز اول فهمیدم که این فقط یه حرف مفته 

شما آشغالم داشته باشی واسش تلاش کنی فروش میره

اگر بازاریابی می شناسید اطرافتون حتما اینجا لینکش کنید تا باهم آشنا بشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.