این اولین پستِ وبلاگ هست پس بهترِ یه آشنایی اولیه از خودم بدم.

من ۲۴ سالمه و کار خرید و فروش ادویه به صورت اینترنتی رو شروع کردم.

تقریبا ۲..۳ماهی میشه این شغل رو شروع کردم اما هنوز درآمدی ازش ندارم و برای تامین هزینه های جاری سایتم نیاز به منبع مالی دارم.

اما چطور باید این منبع تامین بشه؟

شاید درست حدس زده باشید.

از فردا به صورت خرده فروشی قصد دارم یک مدل ادویه بسته بندی شده رو در سطح سوپرمارکت های تبریز پخش کنم. 

می دونم کاری خیلی سختیه سر و کله زدن با سوپرمارکت ها و متقاعد کردنشون به خرید اما فعلا چاره ای نیست.

تارگتی که برای فردا گذاشتم ویزیت حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۵ سوپر مارکته.

البته اینم بگم که هیچ ایده ای برای کارم ندارم و مستقیم میرم تو دل کار تا ببینم چی پیش میاد.

حداقل می دونم این کار انقدری رو اعصاب هست که هرکس واردش میشه فورا خارج میشه

امیدوارم دلسرد نشم.

از فردا هرروز گزارش روزم رو براتون می نویسم.